Friday, October 7, 2011

OuR FiRsT dAtE!!!

urmm...ble prot da knyang nie tbe2 rase ngntok plak...
aishhh....xbleh tido....kena update blog ats permitaan followers...
ha...nk tau smbungan dia x...

teeetttttt..........
urmm..mak!!!abg pngapit tu ajak kuar..(nada yg tkot cket2 la.)
bleh ke???
(mak cenyum2)..aik mak aku nie..
makin hari makin bertambah plik plak dia...
ish3....

bleh ke x nie mak???

urmm...bleh!!

(uisshhhh biar betol nie...cm xcya jekk)..
btol ke bleh nie mak???

iye boleh tp dgn syarat!!

aduh!!!da maen syarat2 plak dia...
urmm...ye la..
pe dia syarat nye???

jeng3...syaratnya ialah........
abg tu msti dtg umah mntk nk bwk ank mak nie kuar dgn cra elok n hantar blik dlm umah jgk dgn cara elok...
BLEH?????

uishh mak aku nie....
cam tau2 je ank dia xbpe ade mood...
best jgk men cabar2 nie...
bru la bleh tau org tu ikhlas ke idak...
BTOL X GENG???

(on the spot aku trus antar msj kt abg tu,,)
meh kter tgk dia branie x...
hehehe....

teet...teet...(eh msj msok la.)
OK!!abg stuju,,,siap la...dlm kol 4.30 krg abg smpai...

uishhhh....branie la plk mamat nie...
huuuhuhuhu....
aku pon troossssssss g siap!!!1
hehehe....

urmmm....tpat kol 4.30...
satu msj msok...
ABG DA SAMPAI NIE....

bru je aku nk blas....
assalammualaikumm!!!!!!spe di dalm ye..sy dia luar...
hehehehe....

w,slm!!!!!(ooppppssss aku terprgun lg)
mamat tu dtg dgn kemeja n slack lg tu...
almaklumlah bru blik keje....
ye la time tu ari slasa...
org keje tp bdk2 skola tgh cuti skola ter masokla aku nie....
huhuhu....

mak ngn ayah aku pon jmput la dia msok....
smbil tu aku hidang air la utk diorg....

parents aku pon interview la dia mcm2....
rpe2 nya bru aku tau yg umah makcik aku dkt je ngn parents dia...
rumah kakak dia pon dkt ngn makcik aku yg lg 1....
pkcik aku plak dlu satu ofis ngn dia...

ishhh3....byknyeeeeeee kbtulan kn2???
tbe2.........

pakcik..makcik....
sy nk mintak izin bwk ank prempuan makcik ngn pakcik kluar...
mngkin ade la g tgk wayang..jln2 cket.n mkn2....
(uishhhh...siap bg schedule tuuuuu)

pARENTS AKU : bwk la....pakcik ngn makcik izinkn...tp jga la dia elok2 ye.....

ye la pakcik...sy akn jaga ank pkcik ngn makcik elok2....

lpas je settle kemas2 nie....
ktorg pon kluar....
jeeennnnnggggg3....

APE YG BERLAKU MSA JNJI TEMU TU EK???
tggguuuuuuuuuuuuuuuuu.................... LOL

No comments:

Post a Comment